Tor Håkon Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hei, jeg har en A4 1,8 liter. Som har gått 130 000km Men nå har jeg straffet den litt mye tror jeg. Den er noe rare lyder fra motoren. Den høres ut som "disel" på laft turtall. Den lyden kommer fra bak i motoren. Hva kan dette hvere? Noen som vet det? Noen tror det er løst strammehjul på reg. reima. Kan det hvere det eller? Noen som vet noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 kan være greit om du sjekker f.eks. olje og endel slike variabler så folk som skal gi et forslag har litt mer presist å gå etter. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 kjeiestrammer til kammene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Du har kjede bak på kamene dine. Den bli stramma og løsna av en hyraulisk strammer (Siden det er varibaleventiltider på innsiget ditt). Hvis strammeren er defekt vil kjede være ganske løst. Bilen vil også kanskje gå litt dårligere ¨på høyt turtall (Ikke sikkert det merkes) Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Håkon Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 takk, Da vet jeg litt mere. har ikke merket at den går noe dårligere da. eller, jeg har ikke kjørt den i vinter, og det er nå jeg har hørt denne lyden. så det er jo mulig at den gjør det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank1982 Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 den er grisedyr å skifte Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Håkon Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 uff da. hva mener du med grisedyr da? kan være at det bare er å stramme den da.. Jeg håper det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank1982 Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 uff da. hva mener du med grisedyr da? kan være at det bare er å stramme den da.. Jeg håper det.. stramme den? må ha ny kjedestrammer og den ligger på ca 4500,- mener også da kjede er med i den prisen. OGSÅ kommer arberidet i tillegg. det ligger på rundt 5000,- blir fort dyrt da ja.. Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Håkon Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 uff da. jaja. får ta det som det kommer. hehe skal ha den på sevise også skal de se på den til onsdagen. så da skal jeg si hva det er. håper det ikke er den da. men, er det den, så må jeg vel bytte den? eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank1982 Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 uff da. jaja. får ta det som det kommer. hehe skal ha den på sevise også skal de se på den til onsdagen. så da skal jeg si hva det er. håper det ikke er den da. men, er det den, så må jeg vel bytte den? eller? hvis det er den må du bytte ja.. er et ganske så kjent problem. :rolleyes: Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Håkon Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 ja, jeg har hatt den på verksted nå, de fant ut at det var slark i ventilene. Jeg syntes dette høres rart ut. hva syntes dere? dette var ikke farlig å kjøre med. Så de har ikke gjort noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hei, jeg har en A4 1,8 liter. Som har gått 130 000km Men nå har jeg straffet den litt mye tror jeg. Den er noe rare lyder fra motoren. Den høres ut som "disel" på laft turtall. Den lyden kommer fra bak i motoren. Hva kan dette hvere? Noen som vet det? Noen tror det er løst strammehjul på reg. reima. Kan det hvere det eller? Noen som vet noe? kjedestrammeren!! Dette har jeg fortalt deg før... Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Håkon Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Jepp, men de på verkstedet sa det var bra. Så de sa det ikke var det. men det var litt slark i ventilene sa de. Men jeg vet ikke ass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 i frykt for å virke tåpelig... kan ikke være noe så enkelt som utløserøageret i clutchen da? en kamerat med a6 hadde det samme problemet, fikk så diesel-klanking... prøv å dytte inn clutchen på tomgang.. og høre om lyden blir bedre eller forsvinner... verdt et forsøk Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Håkon Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 takk, tror ikke det er det, men jeg tar mot alle tips, og jeg skal prøve det. takk for det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg