golfnos Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 vurderer å selge min seat. skulle bare ha denne bilen midlertidig til jeg får importert nissan bilen jeg vil ha :) Derfor er omreg inkludert hvis kjøpt før 1 juni er det vel.. Bilen er en 98mod 1,4se, som går godt til å være 1,4! 141000km. servicer og slitedeler skiftet,kan se bilen er pent behandlet! Det står nå 17" oz felger på bilen, noe som blir litt stort på bilen,men går greit og ser fett ut! Har også bygget litt anlegg i bilen, med frontsett forran og bak, med egen 4 kanaler, og 2 10" i brønnen med en brokoplet 4 kanaler. verdi anlegg ca 15000,- dekaler på siden og bakvindu. Selges HURTIG KOM MED BUD!! :) svein 41667528 eller pm. :titties: [/img] [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guffen85 Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 kan sees og prøves i kr.sand distriktet :) Haster noe grunnet import! er innponert at u fikk pressa på 17" på den ass tror ikke jegklarer det på min ass. skulle heller kjøpt gti'n av meg vettu sluppet å tenke på ny innprot bil hehe :P men nå har jeg bestil styling å fått meg noe nye felger så nåer vi i gang her :Dhehe weee Siter mr2 turbo gen 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 er innponert at u fikk pressa på 17" på den ass tror ikke jegklarer det på min ass. skulle heller kjøpt gti'n av meg vettu sluppet å tenke på ny innprot bil hehe :P men nå har jeg bestil styling å fått meg noe nye felger så nåer vi i gang her :Dhehe weee jaja.. og bilen er senket 40/40 også!! hehe.. Er nok en bil som er et par hundre hester sprekere en ibiza gti ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysfjord Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Er dette gamle bilen til Karl Ove? I såfall så er den veeeldig pen til dere som lurer..... Må jo være en drøm å forsikre denne?? MVH Thor! Siter 1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N X 5 x Audi X 4 x VW X 2 x Ford VACN Member Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 ingen interesse?? fri reg før 1/6 så sparer du 4800,-!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 haster litt.. ny bil på vei doh :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 jaja. kom med bud da doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 kom med bud! må bort. anlegget ser ikke sånn ut lenger. er lagd fint filt trekt gulv, og kassa er slik at man bare kan løfte den ut, og forsterker felt ned i gulvet. gi budhaster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg