cerll Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 deler selges 2 nye kanaler fra veng 2 nye hjulbuer bak fra veng 2,8gs motor med manuell kasse bakaksel med skivebremser servo snekke sideruter og bakrute en del chromelister ( ikke kanallistene) 2 par hovedlykter\ baklykter fine fangere orginal front lippe sølve slinning 90848793 Siter kjør sideveien... WWW.SINTEBESTEN.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Hvor mye for fangerne? Hmm, ble visst ikke noe av den akslingen din for min del, en kompis av meg med ganske lang bilerfaring mente han skulle greie å tilpasse ei senator 3.0e bakstilling med sperre til min bil.. Han har hatt en rekord c med den stillinga og 3.0E motor, så jeg satser på det går... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cerll Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 skal få de for et par hundrelapper..... Siter kjør sideveien... WWW.SINTEBESTEN.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 hei! har du blekket som ska være over baklyktene? helst uten bulker osv. lister som er uner sidevinduene bak? hva ska du ha for bakaksel, frontleppe, det du har av lister, kanaler og hjulbuer? trenger sårt ;) Edit: så du bodde litt langt borte, så ta bort bakaksel fra ønskelista :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hvordan skal vi gjøre det med støtfangerne da? Er det noen fraktmetoder som ikke koster skjorta her i landet da? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cerll Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 joppa kanaler og hjulbuer 1000,- frontleppe 1000,- fri plukk av lister og blekk 300,- mad max hvor var det du bodde igjen da... Siter kjør sideveien... WWW.SINTEBESTEN.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 10 mil sør for bodø:( Midt oppe i det kalde nord sombrero Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 joppa kanaler og hjulbuer 1000,- frontleppe 1000,- fri plukk av lister og blekk 300,- ok, da tar jeg det alt sammen, pluss alt du ar av list verk og blekk. men må vente en uke, må få lønning først, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cerll Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 oki hvordan skal vi ordne det med frakt på dette da... Siter kjør sideveien... WWW.SINTEBESTEN.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 tar det vel med posten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Eller hurtigruta... Skulle hatt framskjermene og, mine har en rar knekk på seg, vet ikke hvordan det kan fikses permanent... Er det mye rust på de du har? Har du solgt de? Enn dashbordet? Og hjulbuelister og ja... Var visst en del jeg trengte:) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cerll Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 gikk på huggen nå, dasjen var med og skjermene vekkrustet... Joppa send meg adressen di da så skal jeg begynne å pakke ned stasjet... Siter kjør sideveien... WWW.SINTEBESTEN.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 done sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cerll Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 skal sjekke hva det koster å sende fangerne på hurtigruta jeg mad_max... Siter kjør sideveien... WWW.SINTEBESTEN.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Ok! Hvis ikke har jeg en kompis der nede, men det er LENGE til han skal hit... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg