eGtTurbo Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Jeg ønsker å kjøpe 16" felger med korrekt innpress til vectra.. har 4 stk 17" som jeg skal selge med innpresset er ikke perfekt til opeln så det går ikke å senke 60mm med de felgene montert... Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Jeg ønsker å kjøpe 16" felger med korrekt innpress til vectra.. har 4 stk 17" som jeg skal selge med innpresset er ikke perfekt til opeln så det går ikke å senke 60mm med de felgene montert... Har en vectra 92 modl. Har ikke planer om å senke bilen, da passer vell felgene perfekt på en ikke senket vectra?? Har du bilder av de 4.stk 17" felgene du skal selge... Er dekk på dem(Tilstand) OG evnt. pris?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 alle 4 dekka er i utmerket tilstand.. 215/40-17 to felger er strøkne og 2 felger er skrapet opp på kanten rundt felgen etter at kjerringa lånte bilen en tur, men er ikke kast eller no.. Alt krute godt Felgene er BBS og av høy kvalitet. http://stardust.as/crazy/gallery/album240 Hadde tenkt meg 8000 kr siden det ikke er kjørt mer enn 200 mil på dekk og felg siden det ble kjøpt nytt. Nypris husker jeg ikke i farten men var en good del Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelopel Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 dei var skam fete felger da, kor kjøpte du dei? Siter Opel Vectra 2.0 l 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 på ei lokal felg sjappe.. good stuff Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg