TOP GUN Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Ønsker å kjøpe sommerhjul til Audi A6... Pris ca 6000.... notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest www.vwbus.no Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Har et sett 8x18 et 35 OZ 3 delt selges kr 7000 med 2 nesten nye dekk, 80% om 2 som må byttes martin@vwbus.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hei! Pene hjul det der! Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gå for, er sugen på RS6-look hjul, men alt er et spørsmål om pris...Er litt økonomi-bygge denne gangen... :) Tenker litt på hjula, og gir tilbakemelding! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 19" RH til 7000 kroner eller kanskje bytte i noen Golf IV deler :) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Gromme hjul!! :) Men det er til "konebilen", så 19 blir nok litt voldsomt...Også er det større enn jeg har på min, og det går jo ikke!!! Hehe...:rolleyes: Takker for tilbudet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Var akkurat samme "dillema" jeg hadde... konebilen kunne ikke ha større hjul enn min så derfor ble de solgt tidligere ikveld slik at vi begge nå fremover skal ha 18" ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg