Teknomage Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Bare tenkte å dele denne med dere da ikke alle får med seg alle videoer utenfor bf.net. 10 mb. http://www.dtmpower.net/forum/showthread.php?t=153750 Slenger med en link til litt mer video fra Players Run er det vel. 2 filmer på 60 mb..6 min lange hver. M3, Porsche og litt annet tregt sombrero http://www.dtmpower.net/forum/showthread.php?t=153756 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 kule filmsnutter... Og må vel også reklamere litt for filmen Mischief Dynasty som nå er mulig å få bestilt fra USA :) Trailer til filmen kan du finne her : http://www.teckademicseast.com/forums/showthread.php?t=4875 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 kule filmsnutter... Og må vel også reklamere litt for Mischief Dynasty som nå er mulig å få bestilt fra USA :) Trailer til filmen kan du finne her : http://www.teckademicseast.com/forums/showthread.php?t=4875 Har filmen m'm og kan anbefales hvis du liker sånn Teckademics holder på. Vet at mange ser på de som gamle rike unger som leker seg. So what, underholdning. Hoved filmen er omtrent 2 timer og så er det vel kanskje 30 min bonus. Muligens mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Har filmen m'm og kan anbefales hvis du liker sånn Teckademics holder på. Vet at mange ser på de som gamle rike unger som leker seg. So what, underholdning. Hoved filmen er omtrent 2 timer og så er det vel kanskje 30 min bonus. Muligens mer. Hehe :) Jeg er fast inventar på teckeast forumet :) Insane is my nick... :) Og uff.. jeg har enda ikke fått rota meg til å få bestilt filmen.. Må vel få gjort det asap! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 rimelig fresk denne her ja =) synd bilen er opphora med masse stickers osv Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 synd bilen er opphora med masse stickers osv Trur jeg ville ha hatt på masse stickers isteden for å bruke $150.000 USD av egne penger på bilen :) Er jo en reinspekka banebil egentlig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Hehe :) Jeg er fast inventar på teckeast forumet :) Insane is my nick... :) Og uff.. jeg har enda ikke fått rota meg til å få bestilt filmen.. Må vel få gjort det asap! Er Shivee der men det er vel ikke så vanskelig å finne ut av da det er 3 nordmenn der eller noe sånt. Fått bestilt enda? Så på bilder fra Dynasty weekend, hadde nesten frista å dratt over ett år men koster jo så jævli. Ser ut som om de kommer godt overens med folka de møter ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Er Shivee der men det er vel ikke så vanskelig å finne ut av da det er 3 nordmenn der eller noe sånt. Fått bestilt enda? Så på bilder fra Dynasty weekend, hadde nesten frista å dratt over ett år men koster jo så jævli. Ser ut som om de kommer godt overens med folka de møter ihvertfall. Hehe:) Nei, har ikke fått bestilt filmen enda:( Dårlig med penger om dagen:) Og ja, hadde vært sinsykt rått å dratt over neste år. Er jo bare å starte tidlig å spare:) Og vi er jo bare en stor "familie" på teckeast!, så der blir alle godt tatt imot av hverandre:) Hadde nok ikke vært no problem å finni noen til å guide oss litt rundt, hente fra flyplass osv osv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg