Gå til innhold

M3 Turbo -vs- 360 modenaf1 spider

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Bare tenkte å dele denne med dere da ikke alle får med seg alle videoer utenfor bf.net. 10 mb.

http://www.dtmpower.net/forum/showthread.php?t=153750

Slenger med en link til litt mer video fra Players Run er det vel. 2 filmer på 60 mb..6 min lange hver. M3, Porsche og litt annet tregt sombrero

http://www.dtmpower.net/forum/showthread.php?t=153756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kule filmsnutter...

Og må vel også reklamere litt for Mischief Dynasty som nå er mulig å få bestilt fra USA :)

Trailer til filmen kan du finne her : http://www.teckademicseast.com/forums/showthread.php?t=4875

Har filmen m'm og kan anbefales hvis du liker sånn Teckademics holder på. Vet at mange ser på de som gamle rike unger som leker seg. So what, underholdning. Hoved filmen er omtrent 2 timer og så er det vel kanskje 30 min bonus. Muligens mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har filmen m'm og kan anbefales hvis du liker sånn Teckademics holder på. Vet at mange ser på de som gamle rike unger som leker seg. So what, underholdning. Hoved filmen er omtrent 2 timer og så er det vel kanskje 30 min bonus. Muligens mer.

Hehe :) Jeg er fast inventar på teckeast forumet :) Insane is my nick... :)

Og uff.. jeg har enda ikke fått rota meg til å få bestilt filmen.. Må vel få gjort det asap!

523
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hehe :) Jeg er fast inventar på teckeast forumet :) Insane is my nick... :)

Og uff.. jeg har enda ikke fått rota meg til å få bestilt filmen.. Må vel få gjort det asap!

Er Shivee der men det er vel ikke så vanskelig å finne ut av da det er 3 nordmenn der eller noe sånt. Fått bestilt enda? Så på bilder fra Dynasty weekend, hadde nesten frista å dratt over ett år men koster jo så jævli. Ser ut som om de kommer godt overens med folka de møter ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Shivee der men det er vel ikke så vanskelig å finne ut av da det er 3 nordmenn der eller noe sånt. Fått bestilt enda? Så på bilder fra Dynasty weekend, hadde nesten frista å dratt over ett år men koster jo så jævli. Ser ut som om de kommer godt overens med folka de møter ihvertfall.

Hehe:) Nei, har ikke fått bestilt filmen enda:( Dårlig med penger om dagen:) Og ja, hadde vært sinsykt rått å dratt over neste år. Er jo bare å starte tidlig å spare:) Og vi er jo bare en stor "familie" på teckeast!, så der blir alle godt tatt imot av hverandre:) Hadde nok ikke vært no problem å finni noen til å guide oss litt rundt, hente fra flyplass osv osv:)

523
Lenke til kommentar
Del på andre sider