andrej1 Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Har endret litt på fronten til Audi S4 Avant, si hva dere synes og om det ble bedre Original Min versjon Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Så helt greit ut det der. Men jeg har ærlig talt veldig sansen for de nye lyktene og synes ikke de trenger noe fixing :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Takker. Det blir litt vanskelig å sammenligne når original bildet er ganske mer detaljert. De nye lyktene er helt greie egentlig, men litt spesielle. På min versjon syns jeg lyktene ble bra men bilen fikk ett litt mindre sportslig utseende.. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg