borabora Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Bytta fra Telenor til Chess forrige uke jeg..... Endelig vettu pris på ting.... http://www.dagbladet.no/dinside/2003/02/10/361124.html Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 litt sånn småfrekt av chess, men det er jo lovlig... Personlig trodde jeg at det skulle være en sånn "you are an IDIOT, hahahahahhahahaha" sak, helt til jeg så linken... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Synes det er bra det har blitt litt konkuranse jeg. På tide... Koster det ca 25 øre pr mld max.... Eneste som er dårlig med Chess er at de ikke har noe ordentlig forsikring, men når jeg spurte så jobba de visst med det.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by borabora Synes det er bra det har blitt litt konkuranse jeg. På tide... Koster det ca 25 øre pr mld max.... Eneste som er dårlig med Chess er at de ikke har noe ordentlig forsikring, men når jeg spurte så jobba de visst med det.... Bruk Europeiske Reiseforsikring.. de har hjulpet meg alle gangene, så jeg har ikke hatt no forsikring senere årene.. de skal i teorien dekke alt så lenge du er ute av din egen hage (mener jeg han sa...!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by Assman Bruk Europeiske Reiseforsikring.. de har hjulpet meg alle gangene, så jeg har ikke hatt no forsikring senere årene.. de skal i teorien dekke alt så lenge du er ute av din egen hage (mener jeg han sa...!) Ok, får vente litt å se om Chess kommer med noe, ble iallfall lovt det.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg