FOBO Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 faen spidometer målern streika i oslo i dag, ustabilt, kan jo ha fri fart da :D samma hvor mye jeg gir på så står den fortsatt på 0 sweet, neida... men er det noen som veit hvordan jeg kan mekke det? om det ern en enkel løsning? for det er så kjipt å bestille time hos mekkern bare for å mekke spidometer målern... Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Du kan jo feks sjekke wieren da.. [vajjærn] det er et godt utgangs punkt. Eller er det elektronisk på biler? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Går dette under forsikringssvindel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Februar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by Bauer Du kan jo feks sjekke wieren da.. [vajjærn] det er et godt utgangs punkt. Eller er det elektronisk på biler? hmf ja den var jammen ikke så dum, hehe tengte ikke på den så tidlig på marran... Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Da jeg hadde NSR125 fløy wieren min hele tiden.. Det er nok litt mer krunglete å finne ut av det på en bil, men det jo bare å prøve.. Nei, det kan ikke gå under forsikringssvindel når det er ødelagt og du skal fikse det... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg