kzn Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 så en annen la ut en post om dette og er interessert i å vite verdien på bilen min... var forresten en som lurte på hvor mye jeg skulle ha for den hvis jeg skulle selge... Opel vectra 1992 mod hvit med nylakkerte fangere (var grå orginalt) km stand 193.000 motor: 1.8i med k&n filter orginal felger svart stål med helt nye sommer og vinterdekk cd spiller, rockford frontsett, bra sub og en forsterker nylig eu-godkjent hva vil dere si den sånn ca er verdt da? og kommer jeg til å få mere med 17" felger og senking? eller lønner det seg å selge uten å heller bruke pengene på ny bil. Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 får hvertfall mindre en en bil som hadde vært i en mørkere farge, hvit farge trekker ned pris Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 17tommere og senking vil ikke øke prisen med det hjula og senkinga koster. Dessuten så har bilen et større marked nå enn om du gjør noe med den. Da blir det bare ungdom.. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Alternativ 1: Dinside bruktbilkalkulator Alternativ 2: Søk på Kelkoo og finn markedsprisen for din bil! :) Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 ca 23.000 faktisk.... jaja Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg