PerryZaphire Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=693624 Er kjøpe kåt på denne men står ingenting omtrent i annonsen :( skal ringe han imorgen tenkte jeg ... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Det er 318, grei stand, litt rust! Bytta til 90 lykter og faceliften notin Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Den var billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Er ikke eksospotta på feil side? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Er ikke eksospotta på feil side? jo det jeg mente hehe er den eu godkjent ? årsavgift å sånnt? jeg er meget intr. men jeg synes det er blodlangt til drangedal fra dombås..tror du han gidder å komme til oslo?`jeg skal prøve å få ringt han på mandag... sendte han sms idag men ingen svar... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg