Tommeliten Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Når jeg gir gass på litt lavt turtall, så hører jeg en skranglelyd.. Høres litt ut som om den kommer fra rett under pedalene(på undersiden av bilen).. Det er vel ikke kat'n som er gåen? Håper virkelig ikke det. Det koster jo litt for mye å få ny.... Noe annet det kan være? Har ikke sett på det enda.......... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 legg deg under bilen og slå på katten. skrangler det da har innmaten løsna og du må ha ny (evt skjære ut innmaten å fortsette å kjøre ;), pass deg det er giftig stoffer. ) forresten,, man skal få mellom 10 og 15 hk av å fjærne kat'en på bilen din.. utrolig men sant Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Får prøve å legge meg under bilen dunke litt.. da.... Da må jeg få fikset det slik at jeg kan putte katten på igjen til neste kontroll.. Men 10hk ekstra hadde vært greit det, ja.. Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 hvis du bestemmer deg for at du skal bytte den ut, så bytt iallefall til en racekat! Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 På eksosrøyret foran katten er det ofte et varmeskjold og det kan løsne litt. Det gir i hvertfall en skikkelig irriterende lyd på min bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg