SpookyRuuden Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Hvit med blått interiør. -87 modell, 4 trinns. De fleste karosseridelene er bulkfrie. Har f. eks brukbar bakstlinng uten bremser, forstilling(7" bremsekraftforsterker). Nå har dere muligheten til å skifte ut ødelagte deler! Jeg vet mange har mange deksler osv. som er ødelagt! Midtkonsoll, håndtak,dørlås,lister.. Har et par bakluker på lager nå som er bulkfrie!En hvit og en sølv. Fjærer og dempere er også brukbare..(originalt=)) Gi bud.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Skulle kanskje hatt belgen på girspaken jeg hehe BTW jeg kommer nedover på søndag tror jeg.. :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpookyRuuden Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Hehe...den er grei ;) Da ses vi nok da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Hehe...den er grei ;) Da ses vi nok da! Jepp :) skal ned å levere en basskasse jeg har solgt så da slår jeg to fluer i en smekk:P fikk jeg mob. nr ditt ? sletta alle pm :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 *opp* :D Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Trenger fremste motorfeste.... gi meg pris! Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpookyRuuden Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 100 kr...kan du finne ut hvor mye det koster å sende den? Hvis du betaler på forskudd så vet jeg at det koster 110 kr å sende..men kanskje det går ann å sende den som brev:s? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 legg meg til i msn så kan vi snakkes der... t33zr@hotmail.com Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg