CoilOver Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Et lite NATS - Nissan Anti-theft system klistermerke til sideruten koster 140 kroner hos nissan. Hva er dette opplegget med Nissan?!! For noen uker siden skulle jeg ha en bolt til toppdekslet. 160 kroner for en jævla liten bolt?! Synes Nissan suger på dyre deler/rekvista. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Enig med deg i såfall!!! lurer på ka de skal ha for støvhetter til demperene mine når eg ringer på tirsdag... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastprimera Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Enig med deg i såfall!!! lurer på ka de skal ha for støvhetter til demperene mine når eg ringer på tirsdag... Dem koster rundt en 500,- pr.stk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Dem koster rundt en 500,- pr.stk :) hør med mekonomen da...... eller andre butikker åsså Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Dem koster rundt en 500,- pr.stk :) Fy faen... viss de gjer da så har kje eg peng... kiipt... skal ringe på tirsdag... mekkonomen klarer sikkert ikkje skaffe de til onsdag eller torsdag... da får eg vel vente til seinare med å bytte... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Jeg kjøpte nettopp nye støvhetter til min (framme) dei kosta 215kr pr stk. Bka veit jeg ikke hva dei koster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Jeg kjøpte nettopp nye støvhetter til min (framme) dei kosta 215kr pr stk. Bka veit jeg ikke hva dei koster. kor kjøpte du da? lang leverings tid? eg snakka med ein på nissan... han hadde ingen ting med sånnt å gjer så han visste kje.. men tippa ca 200 pr stk... da e jo kje så gale... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Jeg kjøpte dem på Nissan, og fikk dem med en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Jeg kjøpte dem på Nissan, og fikk dem med en gang. bra... eg fekk beskjed om at viss eg bestiller før kl 12 så kommer de til neste dag... altså så får eg de på onsdag... det passer bra i forhold til senkesettet... knallbra faktisk... Takk for hjelpen! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg