Tufte & toyota Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 en rockford fosgate forsterker. T15004 4x125w++. kom med innbytte forslag og gjerne noen kroner i mellom. byttes grunnet nytt prosjekt som tar litt mindre plass. 97 52 71 16. ps! gjerne spillere,høytalere eller forsterkere. det meste av intr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 hva er "utrops prisen"? Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 begynn å legg inn bud du,så får jeg se om du er seriøs til å kjøpe den eller ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 kan bytte mot en boschmann alx122sp sub :) nypris 1800. + mellomlegg seff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 2000 ink frakt til nittedal Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hysterisk morsomme bud her :) Folkens, dette er IKKE en billig jalla-forsterker. Trådstarter, litt mer info om den kunne nok hjelpe deg litt, så hiver på litt her: RMS-effekt er vel oppgitt til: 4x125 watt i 4 ohm v/ca 14v 4x250 watt i 2 ohm v/ca 14v 4x375 watt i 1 ohm v/ca 14v 2x750 watt i 2 ohm v/ca 14v 250A intern sikring sier jo også litt om potensialet til denne forsterkeren, selv om det må prøves for å forstå det til fulle. 84 cm lang, 33 cm bred og 6 cm høy. Direktetilkobling for 0/1 AWG strøm. Trådstarter kan sikkert poste info om hva som står på målebeviset som fulgte med forsterkeren for dem som ønsker det :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 du får legge ut litt mer bilde og info Tore, kanskje folk skjønner hva av et monster av en forsterker dette er... Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 hva med bytte i en suzuki rm125 crosser? 99mod. vurderer å selge for ca 19000.- Boyesen reeds, fmf effektanlegg(nypris ca 5000) ca 45hk og 86,5kg...veldig bra stand, eneste som må gjøres er å skifte br. skive/klosser bak og oljebunnpluggen må skiftes pga dårlige gjenger.. Går som et uvær mildt sagt..:) men da vil jeg selvsagt ha noe i mellomlegg.. Pm / mail radius_@hotmail.com hvis intr... Mvh Frode Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 så den som var interresert,så ble den solgt for 5000.- så nå kan noen av dere angre tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg