krokkeh Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Heisann! Jeg har over lengre tid spilt Underground 2 på pc`n og alt har funket som en drøm. Men når jeg kom til ca 50-60% slutta plutselig Enter og ESC knappene og funke, noe som resulterte i at jeg ikke kommer meg lengre på spillet, og får unlocka de siste delene osv. Har prøvd og reinstallere spillet, fjerne alt av nfsu2 reg filer og slikt. Har kjørt ad-aware og virus sjekk, fant ingenting. Har prøvd og lage ny user, det funka heller ikke.. Har også sjekka controls i options, og satt alt til default, og skifta enter knappen.. Men funker fortsatt ikke. Har også binda den knappen som er enter på default til en annen knapp, og det funket heller ikke. Noen som har vært borti dette før, evt vet hva jeg kan prøve? Siter -92 Audi 100 2,3 E Avant -07 Opel Movano 2,5 tdi -95 Opel Astra 1,6 -90 Opel Vectra 1,8 -88 Toyota Corolla 1.6xl -85 Toyota Carina II. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Ser ut som du har prøvd alt min gode mann, bortsett fra en liten ting, som kanskje trengs. format c: ENTER Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krokkeh Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Nå har jeg formatert og da funket det;) hipp hurra:) Siter -92 Audi 100 2,3 E Avant -07 Opel Movano 2,5 tdi -95 Opel Astra 1,6 -90 Opel Vectra 1,8 -88 Toyota Corolla 1.6xl -85 Toyota Carina II. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg