Gå til innhold

Utfordring til PS folka

Ranger emnet

FE3T

Anbefalte innlegg

Heisann

Har fått et tilbud på en støtfanger i glassfiber til Mazda`en

Men jeg er egentlig ikke så fryktelig begeistret for utseende.

1b_1.JPG

Heldigvis går det jo an å gjøre noen endringer.

Det jeg gjerne kunne tenkt meg å se er, hvordan denne ville ta seg ut med følgende endringer:

* De små tåkelysene må bort og hullene tettes.

* skiltet må flyttes opp til øvre kanten av fangern og luft

inntaket under utvides oppover og litt til sidene.

* runde tåkelys ala 323 GTR eller Impreza felles inn lavt

der de firkanta luft inntakene er nå (sånn ca 13-15cm

diameter på lyktene)

* cupvingene må naturligvis bort.

Kan noen klare dette forholdsvis kjapt?

Jeg må nemlig bestemme meg i løpet av 3 dager, da selger også har andre innteresserte.

Pleasee? helpme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kjapp mod.

1b_1.jpg

Slett ikke værst :)

Jeg tror 13-16cm tåkelys vil se endel større ut men bildet gir egentlig et ganske godt inntrykk av hvordan en modifisert støtfanger vil se ut..

Takker så meget.

Er det noen som vil prøve å PS`e andre måter å modifisere denne fangeren.

Om din ide funker bedre visuelt sett bedre enn mine egne forslag, kan det altids hende at det blir virkelighet og du kan titulere deg "styling designer" uten å komme med dirkte usannheter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt vanskelig å forestille seg hvordan du vil ha det når du har ett bilde i hodet, og vi bare endrer. Det er ikke vanskelig med PS og det er utrolig morro!

Ga dere jo frie hender i siste posten ;)

Er jo ikke dumt å se hva andre ville ha gjort hvis de skulle modifisere en slik fanger.

Selv er jeg fullstendig grønn når det gjelder PS

(har ikke engang programmet på min PC som er gammel nok til å kunne vært kjøpt brukt av Fred Flintstone)

Kanskje jeg kikker mer på PS den dagen jeg får råd til å bytte til en PC jeg kan tørre å legge inn flere programmer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider