krokkeh Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 har ikke hørt at de har stengt med bom jeg nei! Men det må jo være en mulighet til å sjekke ut da! Kan ikke noen som bor i tr.heim stikki oppom en kveld å sjekke da? Det er verken bom på plantasjen eller på ikea , så det er alltid åpent der ja. Siter -92 Audi 100 2,3 E Avant -07 Opel Movano 2,5 tdi -95 Opel Astra 1,6 -90 Opel Vectra 1,8 -88 Toyota Corolla 1.6xl -85 Toyota Carina II. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 ingenting som hørtes bedre ut en det.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 plantasjen har bom....kanskje de ikke bruker den om sommeren men om vinteren bruker de den. Har prøvd å komme meg inn for å "drifte" ett par gansger i vinter, men da har bommen vært låst... Men da lager jeg ny tråd om streetmeet på ikea lørdag, klokka 3 :) Men om folk har sommerhjul eller ikke har jo ikke så mye å si....jeg får ikke sommerhjulene mine før en uke eller to etter påske uansett. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Det er greit ja! Men alikavell, likere med et streetmeet der det er fintvær en regn + einda meir regn! :) Da lager du den tråden du så får vi håpe at det blir noen som har lyst til å ta turen innom! Har da lagt inn en post om dette treffet på gatebilklubben vår sin side! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg