HansenRS Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Trenger driver til mitt ratt som ikke støttes av xp, støtter bare 95 og 98 siden det er litt gammelt, noen som vet om jeg kan få tak i driver til xp ? det er hvertfall software 3.0 sliter med å få tak i driver... Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Hva med http://www.microsoft.com? Eller om det står noen internettsider i arkene som fulgte med rattet? Hvis ikke så kan du søke på google.:) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Er det sånn vanlig joystickkabel? Hvis ja, gå inn på game controllers i kontroll panel og velg "Add" (eller ny). Der kan du velge standard oppsett for f.eks ratt m/pedaler. Tror det står noe sidewinder greier der også...Joda, sånn står det her: Kontrollpanel-Game Controllers-Add-Microsoft SideWinder litt nere på den listen(Automatisk gjenkjenning. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Er det sånn vanlig joystickkabel? Hvis ja, gå inn på game controllers i kontroll panel og velg "Add" (eller ny). Der kan du velge standard oppsett for f.eks ratt m/pedaler.Tror det står noe sidewinder greier der også...Joda, sånn står det her: Kontrollpanel-Game Controllers-Add-Microsoft SideWinder litt nere på den listen(Automatisk gjenkjenning. Hadde du vært i nærheten sku jeg gitt deg en klem :hug: m'm Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg