eGtTurbo Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 som topic sier.. jeg skal kjøpe en 4x4 galant høvelig fort men er kun interesert i et virkelig bra eksemplar.. har nok av andre biler å skru på.. hvis noen av dere har eller dere vet av noen så si ifra.. fannt ikke så mange aktuelle på autodb... btw.. ble galant 4x4 levert med automatgir? tenker på 88-96 modellene Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Fra 88-92 (E3*) er det en del biler med 4x4, hvor prisen for en dugelig en er 30-40.000. Neste karosseri (E5*) finnes meg bekjent nesten ikke med 4x4 i Norge. Har ikke sett automat på en eneste E3*med 4x4, muligens de finnes med automat på den nyere generasjonen. Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 det er en god del 4x4 E5 i norge.. har faktisk prøvd en til og med.. men jeg foretrekker E3 siden den er billigere og mye bedre å kjøre enn E5 Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg