Laffy Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Opprinnelig skrevet av Gjerde007 Skal legge ut bilder av min når den er ferdig! Hva er planene for bilen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Den skal ha ny lakk, Postert styling , nye felger, toning av ruter og lykter, pluss andre små ting. Har bare frontspoileren enda, men får kanskje tak i resten snart! Har også liggende nye 17" felger med 215/40/17 Goodyear F1 dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JgrMeistR Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Min: Russetid og pengemangel gjer at den må selges :( Siter [X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Du selger jo ikke en slik bil.... angry Selg heller kroppen din noen ganger på hjørnet... Så beholder du bilen... Er jo verdens beste bil å kjøre jo!!! Endelig fått min på veien igjen... ;) Med turbo.. :D Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JgrMeistR Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Du selger jo ikke en slik bil.... angry Selg heller kroppen din noen ganger på hjørnet... Så beholder du bilen... Er jo verdens beste bil å kjøre jo!!! Endelig fått min på veien igjen... ;) Med turbo.. :D Er fullt klar over det, men har ikkje så mykje valg her. Men spre budskapet ditt til fleire sånn at min kan få ny eier:) Siter [X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 her er et par av min :p ikke helt ferdig, blir den noen gang det?? men men :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oystein Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Er fullt klar over det, men har ikkje så mykje valg her. Men spre budskapet ditt til fleire sånn at min kan få ny eier:) selg felgane dine til meg, så får du nokk noen pils i russetia..:P er selv russ jeg.. hehehe Siter Opel Vectra B 2,0 16v 96 modell. senket og 17" OZ felger med ukjent navn.. :afro C Kadett 79 mod:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JgrMeistR Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 selg felgane dine til meg, så får du nokk noen pils i russetia..:P er selv russ jeg.. hehehe Jau hadde jo vert greit det, men tenker bilen er meir attraktiv med 17 tommere så selger nok felgene med bilen. Men du kan jo finne ein som vil ha bilen så kan du få førsteretten på felgene:D Har 15" sommerdekk også. Ser ikkje så verst ut med 205 dekk. Siter [X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Opprinnelig skrevet av Orph Du som er broren til Otto ? ja, riktig det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Den er ikke så fin nå lenger, hehe... Men skal nok få fiksa den opp til sommeren. Hva skjer med Mazdaen til Didrik da? Skal han ha 16v-motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Tenkte på den nye ja. Såg den på Steen&strøm i holmen en gang, såg grei ut den. Hørte at han hadde planer om å kjøpe en gammel Audi Quattro, da ville jeg heller brukt pengene på mazdaen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Kvinnherad er ikke langt unna nei, er ikke så lett for østlendinger å forstå hva vi sier på første forsøket, hehe.. Sleng ut noen bilder av bilen til Didrik da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg