hamansen Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Hei! har lyst til å se bilder av coupe`er som går her i landet..her er et bilde av den jeg hadde, solgte den i fjor høst.. :titties: Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Min 626 2.0l GTi 1985 Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Hei! har lyst til å se bilder av coupe`er som går her i landet..her er et bilde av den jeg hadde, solgte den i fjor høst.. :titties: Er det en V6 jeg ser litt av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Hei! har lyst til å se bilder av coupe`er som går her i landet..her er et bilde av den jeg hadde, solgte den i fjor høst.. :titties: Å Dæven Er det en Postert Front som sitter på den? Kan du ikke spørre eieren om han kan tenke seg å tjene noen kroner? Kan tilby han en orginal fanger i sunrise red + cash Jeg har nemlig side skjørtene liggene + en bakfanger klar for henting i Tyskland. Mangler kun fronten. Min er her Turbo prosjektet er beskrevet her http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69207 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Det er en v6`er du ser ja..;) Fangeren er ikke til salgs =) den er min :rolleyes: Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Det er en v6`er du ser ja..;) Fangeren er ikke til salgs =) den er min :rolleyes: Sikker på at du ikke kan overtales til å selge? Mangler jo bare fangeren på å ha et komplett Postert kit. "hvor la jeg nå det balltreet" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Jeg har en Postert frontspoiler liggenes, er ute etter bakfangeren og sideskjørt. Du vil ikke selge bakfangeren og sideskjørtene dine da? Det er vanskelig å skaffe for tiden når Postert har sluttet å produsere dem! Hvor i Tyskland er det du har kjøpt stylinga da? Brukt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Bakfangeren har vært lakkert og montert. sideskjørtene er også kjøpt av en privatperson, men da han aldri har kommet så langt at han fikk lakkert eller montert dem er de som nye. Å selge dem er ikke aktuellt, å ha fått tak i dem er å langt på vei å virkelig gjøre en drøm om en smakfullt stylet 626 Coupe til virkelighet. (kan ikke akkurat kalle Pakfeiffers forsøk smakfullt) Fronten er fremdeles å få hos skandinaviske forhandlere, så jeg klarer å skaffe den selv om det blir endel dyrere enn å kjøpe brukt. Jeg har også muligheten til å få fatt i en ATH front relativt rimelig, siden den også er i glassfiber skulle det være mulig å gjøre den om litt slik at den blir litt mer spennende. Så. om noen kan selge meg en brukt Postert front er jo dette flott, men det er ikke den eneste løsningen jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 hehe..;) nei, kommer nok ikke til å selge den.. men du? hvor mye penger har du brukt på deler og diverse for å få ordna turboen i mazdaen...? gjort det selv? Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Vel, tilbake i 2001 var jeg vel egentlig ganske grønn når det gjelder kunnskap om priser osv. så da jeg så at GIK hadde et byggesett kastet jeg meg på telefonen og bestilte et. Regninga lød på 17000,- I dag kunne jeg ha kunne kommet godt under 12000,- og det med en langt mer ytedyktig turbolader. Da GIK`s byggesett i hoved sak er en turbolader som etter deres kalkulasjoner skal passe bra på motoren, med de nødvendige flenser og slanger+ en eske med rør og bend som må kappes til og sveises sammen. kan du egentlig bare få fatt i en passende turbo, kjøpe slanger og flenser, og få tak i resten hos din lokale stål leverandør for langt lavere priser enn GIK`s. Bygginga må du alikevel gjøre sjøl (hvis du da ikke heller vil betale noen for det). Jeg byttet til meg intercooleren fra en fyr i USA (jeg sendte noen deler han ville ha, disse kjøpte jeg på et lokalt huggeri) Dysene kjøpte jeg fra en annen Amerikaner for 400kr. Så summen ser vel ca sånn ut: Et eksemplar av Corky Bells bok, Maximum Boost=400,- Byggesett=17000,- Div rør til manifolden=800,- Intercooler ca 400,- Dyser= 400,- totalt 19000,- Arbeidet har jeg gjort selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oystein Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 jeg har bilde av min, men kan ikke å legge ut hær:P Siter Opel Vectra B 2,0 16v 96 modell. senket og 17" OZ felger med ukjent navn.. :afro C Kadett 79 mod:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 oystein: du legger bildet ut på nettet, f.eks photobucket.com så kopierer du urlen til bildet, skriver [ img ] urlen her [ /img ] uten mellomrom, så send svar. Da har du lagt ut bildet. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oystein Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 tatt med en dårlig mobil.. Siter Opel Vectra B 2,0 16v 96 modell. senket og 17" OZ felger med ukjent navn.. :afro C Kadett 79 mod:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Her er et bilde av min som nå ser sånn ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Skal legge ut bilder av min når den er ferdig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg