Bilmegleren Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Heisann. Ser ut som halve luftfilterboksen din sitter igjen jo? Gjør den virkelig det? Ble bare nysgjerrig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Lenge siden det har skjedd noe nå, men i morgen er jeg ferdig med skolen så ta blir det endelig god tid til bil igjen.. Det stemmer at luftfilterboksen står igjen. holder luftfilteret oppe, men skal fikse det. Har ikke all verden av penger så blir litt og litt. Planer framover nå blir anlegg, få på M3-speil, nytt interiør(noen som skal selge ta kontakt). Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoosteR Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Må si det er en pen bil du har der ja m'm Får åsså si at det er et fint gult hus du har fått med på de nederste bildene på første side :rolleyes: Siter /JES ( ) Volvo 240 2.3 (84') (x) Pajero Short 2.3 TD (85') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Må si det er en pen bil du har der ja m'm Får åsså si at det er et fint gult hus du har fått med på de nederste bildene på første side :rolleyes: Takk ja mye fine hus i nabolaget.. I dag starta jeg så smått på anlegget mitt, men blir mer i morgen. Skal bygge ny kasse til subben og finne en praktisk og fin måtte å holde forsterkeren på.. Bilder kommer i morgen.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Hvordan låter MDS- erstatninshøyttalerne, og hvilken serie/type har du kjøpt? Lurte litt på å kjøpe MDS selv. Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Hvordan låter MDS- erstatninshøyttalerne, og hvilken serie/type har du kjøpt? Lurte litt på å kjøpe MDS selv. Er veldig fornøyd med dem, gir veldig god lyd.. men er ikke noe å kjøre bass på.. Frontsett: MDS DL-213 2way system Bake: MDS NC4 GTI, komponentsett med delefilter, 4" mellomtoner og tweetere. Kjøpte dem hos en MDS forhandler i fjor sommer så det er vell fjorårs modell vis jeg ikke tar helt feil.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Liten Update. Da har jeg endelig fått gjort noe, vasket bilen innvendig i går. Blir utvendig og motorrommet i dag. Byttet ut de gamle slitte mattene med ny: Må også ta med at dette middelet var genialt :pray Ellers har jeg fikset nytt feste til luftfilteret, og tatt bort luftfilter boksen.. var 90 grader.. Måtte prøve et litt større filter også. Planer framover, er å bli ferdig med det påbegynte stereobygget mitt.. Bilder kommer.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Skjer veldig lite med bilen nå pga fint vær og ekstrem varme.. Men har tatt ut al t av anlegg i bilen:( Og startet på stereo bygget mitt.. Er ikke helt sikker enda på hvordan jeg skal ha det, men finner det ut har noen ideer.. Får hjelp fra min gode venn G-racing.. Er ferdig med sub kassa.. Håper jeg får gjort mer utover er lite artig å kjøre uten musikk. Ut med alt..=( Subkassa(vet den ser stygg ut) Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Hmmmm fy fan :fuckme2: Var sammen med en kompis på dolly og hadde parkert bilen min i et parkhus.. Var borte i ca 2 timer og når jeg kommer til bakke er sideruta på høyre siden knust.. Har anmeldt saken så får se om de finner dem som har gjort det.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 FY F**N!! :fuckme2: :aug: Blir så forbanna irritert når jeg hører at folk gjør sånn!!! Håper polisen får tak i de folka som gjorde det! Nice bil foresten! yodude Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Ser ut som de har tatt pengeboka de kjæresten min også var vell 500kr i den eller noe sånt.. Men har bestill ny rute så den kommer over helga. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Ser ut som de har tatt pengeboka de kjæresten min også var vell 500kr i den eller noe sånt.. Men har bestill ny rute så den kommer over helga. Faen førr nå drit. Føler med deg, er så utrolig kjipt når dette skjer, hadde samme opplevelsen på Mjølan for 2 år siden, de knuste ikke ruta, men de maltraktert handtaket/lås + litt rundt. Får håpe purken tar jævlene, men kjangsen er vell liten. Får komme med noen trøsten ord, bilen begynner å bli bra nå, hvilken andre planer har du frammover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Faen førr nå drit.Føler med deg, er så utrolig kjipt når dette skjer, hadde samme opplevelsen på Mjølan for 2 år siden, de knuste ikke ruta, men de maltraktert handtaket/lås + litt rundt. Får håpe purken tar jævlene, men kjangsen er vell liten. Får komme med noen trøsten ord, bilen begynner å bli bra nå, hvilken andre planer har du frammover? Ja noen folk har ikke mye respekt.. Nei regner ikke med at de gidder å prøve en gang.. Var heldig å finne en bruk rute fra GS så ble ikke så dyrt.. Nei hold på å gjøre ferdig anlegge før dette skjedde, nå står bære bilen til jeg får byttet ruta.. Så skal jeg gjør ferdig anlegget. Skal ha nytt interiør så får vi se om det ikke blir m3 lykter bak og kanskje noe styling. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Fikk m3 lyktene i dag=) Slikke..(ikke fra ebay) Bilde kommer i morgen har ikke kamera hjemme. Håper jeg får ny ruta i morgen så er alt bra igjen blir det vask og polering.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Ringte får og hør hvor ruta jeg hadde bestilt var, da viste d seg at jeg må vente til over helga med å få den pga en feil eller noe..:( Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg