Soberg Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Slettet min gamle tråd og lager en ny. Bilen er en 1994 318i, min andre bil. Kjøpte bilen i sommer. Ingen rust, men er ganske slitt i lakken men skal fikses når det bil sommer igjen. Den er i fin teknisk stand, interiøret er ganske slitt. Farge: bmw mauritiusblau-metallic Senket 40/40 med jamex demper og fjærer. Ellers er den meget original. Men noen ting som skal monteres i dag eller morgen. Noen bilder av bilen i sommer: Mer kommer. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Var ute og kjørte for noen dager siden da plutselig motorn begynte å koke, gikk ut får å se å fant at kspansjonstanken hadde godt til *** Ingen ting ble ødelagt. Den tidliggere eieren hadde vist bare lappet i hopp den som sto i.. Men fikk kjøpt ny og byttet så nå er alt bra igjen. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Start i dag å skulle bytte forskjellig ting på bilen. Skulle bytte polen filtere men da jeg hadde skrudd fra hanskerommet hadde de send meg feil filter, sto rett kode på eska men feil filter inni. Så jeg byttet heller bensin filter, tror ikke det har vært byttet på bilen så.. Fant også lekkasjen på den slangen der frostveska rant ut, det var en slangeklemme som ikke var skrudd nok fast.. lå litt vanskelig til men gikk godt. Ble litt dårlig tid i dag, men det blir mer fiks i morgen. :dude: Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Kom meg endelig i garagen igjen i dag og fikk gjort meg ferdig for denne gang. Fikk ferdig montere KN-filtere, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det for å få holdt opp luftmengde måleren.. Fikk også byttet coupe-lyset, ble finere med dette.. Ellers fikk jeg byttet en pærer i dashboret som var gåen. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Skal vell starte på anlegget også snart, har byttet ut så å si alle høyttalerne i bilen til MDS. Skal bygge ferdig i bagasjerommet og få byttet diskantene som står i døra også. Har også bestilt nye speil adapter til M3- speilene som ikke passe(pga: til coupe). Får dem i neste uke. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Najs bimmer :D E36 er deilige biler... Ser du henger deg på "jonte-hypen" hehe, bilder av bildeler i senga :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Hehe=) Joda fin plass å ta bilder=) Får de nye speil adapteren i morgen håper jeg og noen andre små ting.. Vent også bare på at snøen skal bi borte så man kan få på sommerdekkene. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Da var de nye adapterne til M3 speila kommet, nå skal jeg bare få dem lakkert så er det å hive dem på. Lurer på hvordan vis jeg lakker dem selv, bare til jeg får dem lakkert på skikkelig vis. Tips? Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Ja fikk gjort litt i dag også, vaska KN-filteret så jo ikke ut da jeg overtok det angry Ble bedre nå: Før: Etter: Så har jeg fikset gearposen min da den ikke så ut: Også hørt på lakkering får se over helga når de fikk tid. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Lakkeringen ble utsatt en uke eller to da min far ha solgt sin bil og trenger bilen :knob: Har også bestilt originale poser til gir og hangbrekk, da det ikke ble noe fint. Har også ny gir kule og handbrekk og pedaler. Bilder kommer. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Her er bildene av pedalene,grikula og handbrekket: Får posene til girstanga og handbrekket senere i dag. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Lækre detaljer! Har hatt 318i, e36 selv. All good Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Takk :) Venter enda på posene til gir og handbrekk, skulle få dem på lørdag:mad: Har også M3 speil som skal på så fort jeg får lakkert de nye adapterne samtidig som jeg får lakkert bilen. Må vell også prøve å få bygget ferdig anlegget før 1. mai treffet. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Da økonomien er all verden nå for tiden og jeg trengt nye sommer felger fikk jeg takk i disse 16" felgen med nye dekk på for en billig penge.. vet det ikke er verdens fineste men er bedre en stål. Bilder med felgen på kommer, skal vaske bilen i morgen :) Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Da var bilen vasket og felgen på, men d starte jo seff å regne 5 min etter at bilen var vasket angry Ble ganske bra synes jeg.. Får se va som blir neste mest sannsynlig lakkering når jeg får penger til det.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg