1.8t quattro Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 på min 1.8t synker temeraturen ned til ca 85 ved vanlig kjøring og ned til 78 grader ca ved hard kjøring men den stiger med en gang den står på tomgang . er dette vanlig på denne motoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarleberge Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg har sett at mange sliter med dette problemet, så det ser ut til å være gjennomgående, men det skal ikke være slik. Er temperaturen konstant lav over lengre tid vil jo også oljetemperaturen følge etter, så det blir jo feil. Få tak i ny temperaturføler, disse ryker oftere enn termostaten. Temperaturfølerne på A4 "ryker" stødt, på samme måte som bærearmer i opphenget og lister under dørene. Eier man A4 kan man bare bli vant til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Er nok temperaturføleren ja. Men den ryker ikke så ofte som det høres ut i innlegget over da. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1.8t quattro Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
007Ole Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Har akkurat fiksa det samme problemet på min 1.8 TQ, men jeg fikk 60 grader når jeg kjørte pluss at den steg litt når jeg sto på tomgang. Det er vel egentlig bare to alternativer. Det ene er temperaturføleren som foreslått. Andre muligheten er termostaten. På min var det termostaten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg