Golf4 Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Har sett enkelte basskasser i plexi i res.hjuls brønn,med elementene pekende oppover.Hvordan er det mulig å få god lyd i en sånn løsning.Uten bruk av dempe vatt. :rolleyes: Har sett generelt andre kasser også med elementene pekende utover. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willy_ Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 eneste løsning da er vell å ha en open air sub.. for reservehjulsbrørren er jo ikke noe særlig til kasse da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Å bygge kasse i hjulbrønn er som å bygge kasse hvor som helst ellers i bilen. Det er vel kanskje mest vanlig på stv der man vil ha litt lasteplass baki selv om man bygger annlegg.. Man bygger jo bare ei lita kasse, og legger den ned i hjulbrønn, og fester den da gjerne med feste skruen til reservehjulet.. Demping, porta eller lukket kasse er en smakssak. Den jeg bygget for noen år siden i skoda'n min, ble ganske grei, men er egentlig for stor. (Ser den under byggebilder skoda på hjemmesiden) Har no kompisser på tynset som jeg har sett bygget kasse i hjulbrønn, og de bygger dem ganske små. Bygger om til årets sesong, og da blir det vel glassfiber kasse hvis jeg skal ha i hjulbrønnen. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg