WhipeOut Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Hei! Tenkte jeg skulle meddele at jeg nå har lagt ut nettsiden min. http://www.whipeout.net Står litt om bilen, noen tanker om fremtiden for P11'n og et galleri. -Enjoy- Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 "nobody else has. Well, that's the case up here in Norway. (Where's that?? Northern Europe) Nobody have a Primera P11 with a 2.0 Turbo. I've always been the guy that wants to have something that nobody, or" Du vet det finnes p11 med turbo i norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Ronnyprimera skrev: "nobody else has. Well, that's the case up here in Norway. (Where's that?? Northern Europe) Nobody have a Primera P11 with a 2.0 Turbo. I've always been the guy that wants to have something that nobody, or" Du vet det finnes p11 med turbo i norge? Jeg vet at det er noen, men hvor mange??? Og hva slags motorer er det de har brukt? Og er de registrerte med turbo?? Det som er poenget, er at det er utrolig få som har det i forhold til antall P11 som går på veiene her... Beklager hvis det var så utydelig. "to have something that nobody, or just a few has" Hvis jeg ikke husker helt feil. WhipeOut Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg