v|ncenT^ Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Hmm, så en ganske fin Starion Ex Turbo på vei til hamar ( E6 ). Den helt svart og grisestrøken ! Noen fra Hedmarken som vet noe om den, eller hvor den bilen holder til.. Møtte den midt mellom Brummundal og Hamar.. De bila er det ikke igjen mange av.. !! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 hey Hvis det står starion i frontruta og har gullfelger veit jeg hvem som eier den, han holder til i oslo. relativt orginal bil,kun byttet filter,eksos og justert opp turbotrykket litt. Den blir nok å se på gatebil til sommer :) André Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Hmm, sto nok ikke starion i frontruta ( slik jeg kunne se men )... Hadde gullfarga felger ja, så det er ikke umulig.. hehe, fett, den gleder jeg meg til å se ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Starionboy Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hallo, dette er min bil, synd du så den med gullfelga-de er stygge....! Bilen har blitt skada da jeg ble påkjørt, så fort det kommer penger fra IF er det bare å sette i gang. Ny lakk, understell, bremser, og recaro stoler. blir nok bra!!! Kult at folk legger merke til bilen, ikke værst å vite at det var en Starion, mange som tror det er en gammel Celica!!! ocghfu9vfåp!"!"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Hallo, dette er min bil, synd du så den med gullfelga-de er stygge....! Bilen har blitt skada da jeg ble påkjørt, så fort det kommer penger fra IF er det bare å sette i gang.Ny lakk, understell, bremser, og recaro stoler. blir nok bra!!! Kult at folk legger merke til bilen, ikke værst å vite at det var en Starion, mange som tror det er en gammel Celica!!! ocghfu9vfåp!"!"? Hey blitt forumhore du også petter :D Hørte at du ble påkjørt ja,håper du får bilen i bra stand igjen da! André Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Mars 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2006 bilde?? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg