srednA Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Kjøp deg en tynn aluminiumsplate som du bare kapper ut. Denne bolter du bare i frontleppa. Støtt opp med noen stag inni Hadde noe lignende, men det var kombinert "catkiller"..... garanterer man slår nedi selv med 40mm senk, men fungerte Det skal sies at en orginal VR6 leppe tåler jævla mye juling da Jeg har ingen problem å kjøre i Lillehammer, er bare å kjøre rolig og skrått på dumper:D Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 den er penere også :) MIN smak.. Smaken er som baken. Mange som kommer å sier til meg at fronten jeg har er den råeste de har sett på golf3, mens andre synes egentlig ikke noe om den. er snakket tidligere om at ting blir oppbrukt. å bruke originalfangeren med en spoiler på er hvertfall oppbrukt. men er absolut sprekt det å. jeg lette lenge etter fanger til bilen min, og endte opp med den jeg syntes var sprekest, og det er den jeg har nå. så lenge eieren er fornøyd, så er det vel bra. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Kjøp deg en tynn aluminiumsplate som du bare kapper ut. Denne bolter du bare i frontleppa. Støtt opp med noen stag inni Hadde noe lignende, men det var kombinert "catkiller"..... garanterer man slår nedi selv med 40mm senk, men fungerte Det skal sies at en orginal VR6 leppe tåler jævla mye juling da Jeg har ingen problem å kjøre i Lillehammer, er bare å kjøre rolig og skrått på dumper:D Meiner du å ha aluminiumsplata på innsida ta fangeren for å forsterke den, eller på "undersida" for å beskytte lakken? Pop-nagler da kanskje? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Meiner du å ha aluminiumsplata på innsida ta fangeren for å forsterke den, eller på "undersida" for å beskytte lakken?Pop-nagler da kanskje? Mener å ha den under festa i leppa med noen bolter. popnagler fungerer det også, men kan nesten garantere at du må ta den av for å rette på den i løpet av sommern:( Slik så da min ut... stakk vel 40-50 mm ut fra leppa og 20mm ut på sidene Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg