Volvo-164E Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Fine dekk! Mykje spor ijænn! Selges Høystbydende Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 heisann... Bilder hadde vært fint.... ikke mange som vil by på varer de ikke vet hvordan ser ut.... :) Merke osv er også kjekt vettu.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Hei! Den er grei vettu! Skal se om eg ikkje får lagt inn bilder osv i morga;) -Christer- Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Hvor gamle er disse dekkene ? Litt of topick, men det var det du som kom fra horten mot E18 med en 164 på henger og en 164 kjørende bak for ca 1mnd siden ? sombrero Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Nei sjøl so mykje som eg har drømt om det så var det dessverre ikkje eg! :titties: Kjøpte mi frå Sunndalsøra i 2004! Dekka er eg ikkje sikker på, dei fylte med Penta felgane eg kjøpte for 1 måned sida. Tar bilder seinare og legger ut! Mvh Christer Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg