liIIebror Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 alle delene må passe på golf/jetta 4 dørs trenger et bulkfritt panser uten rust høyre fordør også bulkfri venstre bakdør 90 fanger forann. trenger ikke med leppe. så lenge fangern er helt hel ¨ audi takluke g60 breddere med skjørt. regner egentlig med å måtte kjøpe detta nytt noen som har? jeg holder til i strømmens omeråde så hvis noen har og ikke bor så langt unna så send ei melding på 95 70 60 24 så kommer jeg å henter deler Mvh Lars Moe Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 panser har jeg fått tak i Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Har dørene som du må ha. Bulkfri og rustfri, uten dørpaneler da, men regner med du har det selv?! Kom med bud på tingerne du skal ha. Har en haug med deler til Golf/Jetta II 4 dørs. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Har dørene som du må ha. Bulkfri og rustfri, uten dørpaneler da, men regner med du har det selv?! Kom med bud på tingerne du skal ha. Har en haug med deler til Golf/Jetta II 4 dørs. Mvh Tommen vet jo ikke hva du vil ha for dem da.. men er det 88 dør den forann? det må det være. si hva du vil ha og jeg skla prute :D Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg