Klumpen Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 jojo.. jeg har en vectra 96mod.. Den har sånn VDO cd spiller med remote display (Displayet er på den lille skjermen hvor grader og klokke vises..) Tok ut spilleren her om dagen og så at iso koblinga var integrert på en måte.. det var ingen løse ledninger.. Er det mye jobb å skifte CD spiller da? bør det kanskje settes bort hvis man ikke er expert? -Sindre Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Skal ikke være integrert, hvis du har det så er dette merkelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 skal være ganske enkelt ----------- dette skal være løst og til og ta av .. Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klumpen Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 yee. jeg fant det ut nå:) man gjør det ikke vannskligere enn man gjør det til selv.. men... Hvordan får jeg bytta fronthøytalerne? må jeg av med hele dørtrekket? isåfall... noe jeg bør passe på? Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 du må av med dør trekket ja husk koble fra battreiet der er strøm i døra en liten lampe på døra som lyser når du åpner døra. Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klumpen Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Nå har jeg ikke sett hvordan dørtrekket sitter enda.. men noe tips? er det mulig for en uerfaren "mekaniker" å sette inn frontsett alene? Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 går fint det barre pass på litt =) er en skrue rett ved diskanten på døra (av med dekslet ) er ca 3 skruer nede ved døra . må oxo av med lampen ned ved døra resten er klipset fast . håntak på insidden av døra skal du vri av et deksel der er oxo 1 skrue . vedlegger bilde det med rødt er der skruer =). Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Si i fra hvis du skal selge de dørtrekkene :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg