Gå til innhold

Me fra "Haugesundsområdet" burde møttes i by`n i sommar...

Primera SI

Anbefalte innlegg

Har bare kjøpt universal deler, da Nissan Primera ikkje blir solgt i Malaysia..

Så det blir vel et par kvelder på jobben med og fikse sammen noge.! ;)

Kalde Norge? her på Bømlo har det ivertfall vore 20 grader både i dag og i går... folk i nabolaget er ite og soler seg heile dagen...

okay... men det er jo kjekt uansett sjøl om det er universal deler... da har du litt å gjer på... må du betale toll på eksosannlegg og sånnt?

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kalde Norge? her på Bømlo har det ivertfall vore 20 grader både i dag og i går... folk i nabolaget er ite og soler seg heile dagen...

okay... men det er jo kjekt uansett sjøl om det er universal deler... da har du litt å gjer på... må du betale toll på eksosannlegg og sånnt?

Itte no å fortålle...! :D

Har ikkje anelse i grunn, eg har ikkje betalt noe..!

Vel.. om natten krøyp det kanskje ned til 30 grader.. og gjerne 50+ om dagen.. (i solen vel og merke)

Så.. "kalde" norge var skrevet for ein grunn.. og ja, eg var klar over finværet

som er her hjemme og.. derfor eg la til disse "gåseøynene" :D

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er med eg oxo, vi er vell 3 fra bømlo eller? ta turen til haugesund i lag da, race opp tunellen :P :) hadde vore kjekt, er så lenge til juli lixom.. forresten, er noen av dere bømlinger flinke med sideskjørt? har 1 skade eg skulle hatt rettet opp :)

Primera p10 forresten, ikkje fått tid til og lage meg profil enda..

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten så trur eg kje eg gidder komma te by`n for å visa bilen te noken før eg har fått felgane.. e liksom så kjedlig uten... men var foresten på "streetmeet" med Stord GatebilKlubb og den fra Haugesund i går... skal prøve å gi beskjed om neste gang det er... veit om eit tidleg i juni på stord... sjekk ut www.stordgatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det treff i går? :P OKI :) jepp, rød GT, tror eg såg bilen din nede på essoen på bremnes for en stund tilbake, den det står pioneer på? flott bil det!

Vell, den skaden, er jo orginale skjørt på gt`en, samme som sri. Og han som hadde bilen før var i grøfta med den og rev av begge skjørtene slik at dem sto ut til alle kanter, så i steden for og lime dem på gjen har han skrudd skruer i dem hele veien bak, inn i kanalen, ser helt for j.... ut, heldig vis hadde hat vet til og tectylere tjukt, så det er ikkje begynt og ruste men vil rive ut skruene og plastre hulla og heller lime pågjen skjørta slik dem skal være. Så trenger noen som kan slikt.. :) Er og en tiny tiny tiny rust dannelse der hvor det er standar på p10 ene, opp langs "bakskjermen," der hvor skjørta slutter, vil ha vekk den også, da er bilen strøken, Er norsk bil det der.. det er en fordel om du skal trimme, slepper unna alt av avgifter da.

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det treff i går? :P OKI :) jepp, rød GT, tror eg såg bilen din nede på essoen på bremnes for en stund tilbake, den det står pioneer på? flott bil det!

Vell, den skaden, er jo orginale skjørt på gt`en, samme som sri. Og han som hadde bilen før var i grøfta med den og rev av begge skjørtene slik at dem sto ut til alle kanter, så i steden for og lime dem på gjen har han skrudd skruer i dem hele veien bak, inn i kanalen, ser helt for j.... ut, heldig vis hadde hat vet til og tectylere tjukt, så det er ikkje begynt og ruste men vil rive ut skruene og plastre hulla og heller lime pågjen skjørta slik dem skal være. Så trenger noen som kan slikt.. :) Er og en tiny tiny tiny rust dannelse der hvor det er standar på p10 ene, opp langs "bakskjermen," der hvor skjørta slutter, vil ha vekk den også, da er bilen strøken, Er norsk bil det der.. det er en fordel om du skal trimme, slepper unna alt av avgifter da.

ok da veit eg ka bil det er... har montert lagunaleppe etter du såg den... var eg som monterte rør utstyr i leiligheten til deg og dama di! eg ville ha snakket med hauglaen anngående de sideskørtene... han har sikkert peiling på det... han bur vel kje så langt fra deg heller... han har trimmet fleire primeraer pg fikset etter skader...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey.. tror eg såg deg på Knapphus for ikke så lenge si..

Virka som en rå bil du hadde.. viss det var du da.. :)

http://www.cardomain.com/memberpage/559185

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329

93 - Nissan Primera GT

Tidligere Biler:

86 - Honda Accord 2.0EX

86 - Honda Accord 2.0EX

Lenke til kommentar
Del på andre sider