Baksietrølle Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Når jeg setter på varmeaparatet/vifta så kommer det en fantastisk plagsom, forholsvis høy lyd. Lyden blir borte etter et par km, men hvis jeg skrur vifta på laveste nivået, så kommer den tilbake etter en stund. Noen som vet hva dette kommer av? Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Det du hører er vell lyden av et slitent lager....Så du må enten koste på deg en ny viftemotor snart, eller eventuelt skru ut den gamle, åpne den og skifte lager(Som er _mye_ mere arbeid). Mvh. Kim Henriksen Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baksietrølle Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 med den tilastanden som min lommebok er i for tiden, så blir det nok å skifte lageret... ja ja, får vel finne ut hvilket lager som sitter der da... Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 med den tilastanden som min lommebok er i for tiden, så blir det nok å skifte lageret... ja ja, får vel finne ut hvilket lager som sitter der da... Dette må nok jeg også gjøre etterhvert. Det hender min uler litt når det er kaldt, men det blir borte ved å skru hastigheten litt opp og ned. Det skal visst funker rimelig greit å helle litt ATF-olje i lageret. Da holder det i hvertfall et års tid er visst erfaringen. Så er det bare å skru opp og helle i et par dråper til... Hvis du greier å presse inn litt fett, så er nok det å foretrekke. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baksietrølle Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 jepp, skal gjøre det i kveld. Håper det ikke er et rs2 lager da. Stress å presse inn fett i de :P Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg