Ter3 Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 -Mazda 626 LX 1985- Jeg har tenkt å installere noe som trenger ECU (Engine Control Unit) bilen har forgasser motor har jeg hørt (skikkelig nybegynner yah) Jeg vet ikke engang om jeg har ECU engang, jeg kan ikke sjekke for bilen er borte akkurat nå... Men hvis det går an å installere en ECU, hvor mye koster det? hva krever det? går det an i det hele tatt eller må jeg gi opp planen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 -Mazda 626 LX 1985-Jeg har tenkt å installere noe som trenger ECU (Engine Control Unit) bilen har forgasser motor har jeg hørt (skikkelig nybegynner yah) Jeg vet ikke engang om jeg har ECU engang, jeg kan ikke sjekke for bilen er borte akkurat nå... Men hvis det går an å installere en ECU, hvor mye koster det? hva krever det? går det an i det hele tatt eller må jeg gi opp planen? Spørs hva mazda mener med ECU, du har det nok ikke, pleier kun å være Injection, men kan være tenningsmodulen teller, men tviler. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ter3 Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 jeg tror ikke det er ECU i den jeg heller :/ Men det jeg trenger er signal som forteller hvor fort jeg kjører ting :p slik at jeg kan koble det opp til det nye greiene jeg skal legge inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Hva skal du legge inn? hvor fort hva? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ter3 Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 jeg skal legge inn HUD til bilen, og den trenger signal for mange km/t bilen går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg