TOP GUN Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Mener jeg så et midtarmlene til salgs her for en stund siden...Noen som har det fortsatt? Ikke skinn, skal ha det i en A6...Trenger egentlig bare lokket... Yihaa!! sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Trur kanskje det ligger i bilen min jeg.... ;) MEN, ligger vel flere på E-Bay tenker jeg. Om du skal montere det i Golf IV, så kontakt meg om du får problemer.... Uten å si noe mer om det... damndamn :( Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Trur kanskje det ligger i bilen min jeg.... ;) MEN, ligger vel flere på E-Bay tenker jeg. Om du skal montere det i Golf IV, så kontakt meg om du får problemer.... Uten å si noe mer om det... damndamn :( Hehe...er det dritt å montere?? Skal ha det i en A6, sitter et der fra før av, men det er herpa...Vet ik om det er samme i Golf og A6?? Ser likt ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Hehe...er det dritt å montere??Skal ha det i en A6, sitter et der fra før av, men det er herpa...Vet ik om det er samme i Golf og A6?? Ser likt ut.. Er ikke noe problem å montere, MEN det forutsetter at du har alle delene som skal sitte der orginalt. Så dette gjelder jo da på biler det ikke er armlene montert fra før. Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg