Gå til innhold

BMW M3 pusses opp!

Ranger emnet


jødahl

Anbefalte innlegg

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil og kult prosjekt! Hørtes ikke helt bra ut å lakke de pene m5 felgene svarte.:)

 

Du er faktisk ikke den eneste som har sakt det :rolleyes:

 

Meninga var at de skulle se sånn ut. Men noen som har anelse om de vil kle en lilla/blå bil? Er det jeg er i tvil om.

 

oe-bmw-m5-g.jpg

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns de var veldig fine! yodude yodude men om de passer en mørk bil er usikkert... :confused:

Ja, ikke sant :rolleyes: Jeg syntes de er helt konge! Men er litt usikker på om de faktsik kler fargen på bilen.

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt meg pedaler. Det ble ikke de carbon pedalene, for de så helt jævelige ut i virkeligheten.

 

IMG_1582.jpg

 

Jeg skal legge inn bilde når de er montert også, men nå tar jeg påskeferie :)

 

Og for de som lurte på om de sparco setene hadde nedfellbar rygg, så var det heldigvis det:D

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt meg pedaler. Det ble ikke de carbon pedalene, for de så helt jævelige ut i virkeligheten.

 

IMG_1582.jpg

 

Jeg skal legge inn bilde når de er montert også, men nå tar jeg påskeferie :)

 

Og for de som lurte på om de sparco setene hadde nedfellbar rygg, så var det heldigvis det:D

 

jeg har 2 stykker e36 m3 orginale felger vis du ønsker de til en billig penge...

 

de er dønn strøkne med bra gummi! tenkte de hadde vert kule og hatt til og sladde med.. 2000 for begge helt strøkne og med bra gummi

-toyota mr2 mk1 (banebil)

-toyota mr2 mk3 (vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår