audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Har en golf jeg skal selge i deler...har alle deler bortsett fra motor. Noen interessert? Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 har du bilder av golfen? jeg er ute etter 90 front fanger og 88 dører, men til 4 dørs Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpookyRuuden Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 90 fangerne er desverre solgt, og det er nok ikke 88 dører på den...det er hvertfall de som har speil "midt" på døra og delt vindu... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 90 fangerne er desverre solgt, og det er nok ikke 88 dører på den...det er hvertfall de som har speil "midt" på døra og delt vindu... jeg trenger 1 bolt til sikkehetsselen baki.... og teppe og deksler i bagasjerommet + dekslet (det som er undet rattet) omdu skjønner... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpookyRuuden Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 jeg trenger 1 bolt til sikkehetsselen baki.... og teppe og deksler i bagasjerommet + dekslet (det som er undet rattet) omdu skjønner... Bolten har jeg. Tepper til bagasjerommet har jeg og. Jeg har dekslene som er baki bagasjerommet, som er svarte. Men jeg har ikke dekselet som er helt bakerst-neders i bagasjerommet. "Deksel" har jeg :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Bolten har jeg. Tepper til bagasjerommet har jeg og. Jeg har dekslene som er baki bagasjerommet, som er svarte. Men jeg har ikke dekselet som er helt bakerst-neders i bagasjerommet. "Deksel" har jeg :). hvor mye for stasen ? :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Speedometer...? Kunne tenkt meg 220 med turteller... men må være alvoooooorlig billig! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Ja....vi har speedokonsoll til 220kmh med turteller ja...den er det hvite skiver på....800 er bydd for denne, da får du med varmevelgeren med hvit bakgrunn og...Byr du over? bilde av dette ligger på SpookyRuuden sin tråd, gå inn på: "Kjøp og salg-->Deler-->Golf deler selges, masse fett!" Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg