mazdafun Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Noen som har mer info om pikes peak? Historien til både banen og bilene....? Pikes Peak Jeg vil ha ett spill på PS2 med Pikes Peak banen på (realistisk). Finns det? Kjørte der i 98, og håper jeg får kjørt der en gang til (-eller fler) før jeg legger på røret. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Pikes Peak Jeg vil ha ett spill på PS2 med Pikes Peak banen på (realistisk). Finns det? Kjørte der i 98, og håper jeg får kjørt der en gang til (-eller fler) før jeg legger på røret. mvh Gran Turismo 3 har vel den banen, men hvor realistisk den er må du bedømme sjøl. Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 div gruppe B biler Metro 6R4 peugeot 205 T16 Renault 5 turbo ikke gruppe b.. men morsomt at denne ble brukt i rally Audi 200 Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Pikes Peak Jeg vil ha ett spill på PS2 med Pikes Peak banen på (realistisk). Finns det? Kjørte der i 98, og håper jeg får kjørt der en gang til (-eller fler) før jeg legger på røret. mvh Bilder! NÅ!! Hva kjørte du? Fortell mer! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Audi S1 Sportquattro Audi quattro S1 Helios: Audi 200 ble kjørt i Gruppe 4 med 240hk om jeg ikke husker HELT feil... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Mener å huske noe slikt angående 200'n sjøl ja. har jo også skrevet at det ikke er en gruppe b..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 for det var vel Walter Rörhl som ratta rundt i en slik får han litt senere hoppet over til typ 85 bilene. (og Audi fikk jo til Gruppe 4 som innstegsklassen for å delta med quattro biler) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Datsun 1600: WRX: EVO2: Fairlady Z: Nok en Datsun 1600: '82 Corolla (?): Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholand Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 er ikke det an datsun 240z da?? Siter Kjør hardt , kjør stil - `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD x `90 Passat stv. GT G60 syncro x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor x `88 Opel Ascona C. 1,6s x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 er ikke det an datsun 240z da?? Også kalt "Fairlady Z"? Eller var ikke det før senere år? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholand Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 ??? det vet jeg ikke altså her er ihvertfall en datsun Siter Kjør hardt , kjør stil - `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD x `90 Passat stv. GT G60 syncro x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor x `88 Opel Ascona C. 1,6s x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 er ikke det an datsun 240z da?? heter fairlady på noen markeder for mer info: http://www.j-garage.com/2210.htm Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholand Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 rart det der.. en såå gammel bil, som i mine øyne ser like smidig og elegant ut som hvilkensomhelst porsche eller ferrari(ihvertfall forfra) også er den laget av DATSUN i tillegg!! skikkelig tøff bil. leste en artikkel i et gammelt bilsport om en trønder tror jeg det var som hadde en gul 240z med 600++hk...om jeg ikke husker helt feil. hadde vært tøfft å hatt flere bilder og info om den trønderbilen Siter Kjør hardt , kjør stil - `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD x `90 Passat stv. GT G60 syncro x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor x `88 Opel Ascona C. 1,6s x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg