NeonMuffler Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 her er mine modder: ------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------ Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 legger ut en med ganske store hjul:D org: mod: org: mod: Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Mye kult her ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 den siste modden var jo drit fet da!! sombrero Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Jeg har en ting å si til deg: Bruk mer tid på hver modd, Kvalitet framfor Kvantitet;) I Tillegg, det bør være lite originalbilde og stort bilde av modden..ikke motsatt;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 X-ecutioner!! Ser at du er svært flink til å komme med meldinger ang alle mods her. Det kunne vært morro å se på noe DU har laget. Og mens vi som ikke er så gode ser på noen av dine mods så kan du jo lage din egen utgave av den siste NeonMuffler lagde...... (kanskje vi kan lære litt) Til å være nybegynner synes jeg disse her er ok. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 drit råe modder liker spesielt golfen å di 2 siste moddene,drit fine!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 X-ecutioner!! Ser at du er svært flink til å komme med meldinger ang alle mods her. Det kunne vært morro å se på noe DU har laget. Og mens vi som ikke er så gode ser på noen av dine mods så kan du jo lage din egen utgave av den siste NeonMuffler lagde...... (kanskje vi kan lære litt) Til å være nybegynner synes jeg disse her er ok. Jeg har trukket meg tilbake fra moddinga..prøvde på et comeback, men det var heller dårlig:P Derfor koser jeg meg heller med å gi konstruktiv kritikk til de andre.. Må ikke nødvendigvis være übergod i modding for å se feil.. må si jeg har et godt øye for feil:P Selfølgelig, for å være nybegynner-modder er jo dette bra, men om man får litt konstruktiv kritikk tilbake kan jo moddene bli enda bedre og modderen kan bli bedre.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 takker for komentarer:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 høhø.. den med store hjul likte jeg! :) men X er inne på noe.. bruk litt bedre tid, slik at hjulbuen på den med store hjul (sett bakfra) ikke er hakkete. for eksempel.... men kult fordet. og kanskje ikke så sinnsykt knæsje fargerv -> bare et tips for at det skal se mer realistisk ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 legger ut min verson av en boble:D veit at det er litt feil her og der, men gidder ikke å finpusse den nå, men jeg legger den ut fordet. Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Hvorfor gidder du ikke å finpusse den?Du kommer aldri til å bli bra hvis du aldri finpusser en bil. Gleden med å modde er å finpusse og bruke lang tid på detaljer,ikke forte seg for å bli ferdig. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Hvorfor gidder du ikke å finpusse den?Du kommer aldri til å bli bra hvis du aldri finpusser en bil.Gleden med å modde er å finpusse og bruke lang tid på detaljer,ikke forte seg for å bli ferdig. jeg mener det motsatte, er ikke noe kult å sitte og finpusse biler i all evighet!! jeg prøver ikke å bli en ekspert i PS... når det gjelder ekte biler, så kan jeg finpusse i evigheter, men en bil man bare kan se på, er jeg ikke så nøye på! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Synes ikke det er noe morro å se på modder som ikke er lagt skikkelig arbeid i... men la merke til at lakken på samtlige biler var snodig...? husker de gode dagene da jeg modded litt :) kunne sitte i ukesvis med en eneste modd.. det var tider det :D uansett.. bruk mer tid på moddene, og begrens heller stylinga til fordel for kvaliteten på hele bilen.. ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Synes ikke det er noe morro å se på modder som ikke er lagt skikkelig arbeid i...! da trenger du ikke se på tråden lenger da.... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg