Gå til innhold

PS modder av NeonMuffler (mange bilder)

Ranger emnet


NeonMuffler

Anbefalte innlegg

her er mine modder:

fiat_punto_updatetttt.jpg

------------------------------------------------------------------------------------------

Saab-005final2.jpg

------------------------------------------------------------------------------------------

golfmodNR4copy.jpg

------------------------------------------------------------------------------------------

audia2nr5555.jpg

------------------------------------------------------------------------------------------

Scion-Xb-041333333.jpg

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

X-ecutioner!! Ser at du er svært flink til å komme med meldinger ang alle mods her. Det kunne vært morro å se på noe DU har laget. Og mens vi som ikke er så gode ser på noen av dine mods så kan du jo lage din egen utgave av den siste NeonMuffler lagde...... (kanskje vi kan lære litt) Til å være nybegynner synes jeg disse her er ok.

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X-ecutioner!! Ser at du er svært flink til å komme med meldinger ang alle mods her. Det kunne vært morro å se på noe DU har laget. Og mens vi som ikke er så gode ser på noen av dine mods så kan du jo lage din egen utgave av den siste NeonMuffler lagde...... (kanskje vi kan lære litt) Til å være nybegynner synes jeg disse her er ok.

 

Jeg har trukket meg tilbake fra moddinga..prøvde på et comeback, men det var heller dårlig:P Derfor koser jeg meg heller med å gi konstruktiv kritikk til de andre.. Må ikke nødvendigvis være übergod i modding for å se feil.. må si jeg har et godt øye for feil:P

 

Selfølgelig, for å være nybegynner-modder er jo dette bra, men om man får litt konstruktiv kritikk tilbake kan jo moddene bli enda bedre og modderen kan bli bedre..

 

 

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høhø.. den med store hjul likte jeg! :)

men X er inne på noe.. bruk litt bedre tid, slik at hjulbuen på den med store hjul (sett bakfra) ikke er hakkete. for eksempel....

men kult fordet.

og kanskje ikke så sinnsykt knæsje fargerv -> bare et tips for at det skal se mer realistisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du ikke å finpusse den?Du kommer aldri til å bli bra hvis du aldri finpusser en bil.

Gleden med å modde er å finpusse og bruke lang tid på detaljer,ikke forte seg for å bli ferdig.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du ikke å finpusse den?Du kommer aldri til å bli bra hvis du aldri finpusser en bil.

Gleden med å modde er å finpusse og bruke lang tid på detaljer,ikke forte seg for å bli ferdig.

jeg mener det motsatte, er ikke noe kult å sitte og finpusse biler i all evighet!!

jeg prøver ikke å bli en ekspert i PS... når det gjelder ekte biler, så kan jeg finpusse i evigheter, men en bil man bare kan se på, er jeg ikke så nøye på!

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noe morro å se på modder som ikke er lagt skikkelig arbeid i... men la merke til at lakken på samtlige biler var snodig...?

husker de gode dagene da jeg modded litt :) kunne sitte i ukesvis med en eneste modd.. det var tider det :D

 

uansett.. bruk mer tid på moddene, og begrens heller stylinga til fordel for kvaliteten på hele bilen.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår