MSpeed Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 heysann.. her er en kjapp mod fra meg.. ar bare brukt rundt 2timer på den.. har alltid likt galanten så jeg ville bare få den vill! og det tror jeg at jeg har klart.. ic'en og luftfilteret har jeg fått lov til å bruke av Glacius.. God Påske folkens;) Btw:jeg drar på hytta imorgen så jeg får ikke svart på no spørsmål hvis det er noen som lurer på noe Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Ough..najs! ikke mye å utsette på denne.. ser vel egentlig ingen feil:P Eneste du kanskje kunne gjort litt mer ut av er speilene.. litt for klumpete.. BTW... ha det gøy på Oppdal mens jeg koser meg på Gran Canaria:D X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 råeste galanten jeg har sett i allefall :) bra jobba Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg