volvo264 Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 eg lurte på om de gjekk and å bruke dei orginale B230F dysene (gule dyser) på en litt trimma B230ET motor. vill motoren gå slik dne skal, eller vill den få forlite bensin å kansje havarere? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 dyser på sug/turbo går ikke om hverandre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 dyser på sug/turbo går ikke om hverandre.. okej, men ka som er problemet då da? dysene til B230F passer no på min B230ET da...ka gale som kan skje om eg bruker dei da? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 passa jo sånn reint mekanisk då, men turbodyser er lavohmige mens sugdysene er høyohmige. usikker på om flow'en er samma. men kan hende det går an å bruke sugedyser på turbomotor om man fjerner formotstanden til dysene men dette er ikke noe som jeg har tenkt å prøve ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 okej..hehe, satser helser på å bruke turbo dyser, for å vere på dne sikkre sida Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg