Pacman Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Skal snart handle meg ny eksos.. altså.. trenger bare den bakerste potta foreløpig.. men vil ha noe med to rør, og gjerne noe som lager litt mer sportslig lyd... hva skal jeg kjøpe? noen tips? og det må ikke koste skjorta =) Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 simons tror jeg er bra for en billig penge. jeg ble ihvertfall tipset om det Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Simons er nok et greit alternavit der ja. Koster ikke så mye, men de pleier ikke å være rustfri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Hvordan er bråket i simons a? kun grom låt ved pådrag og normalt ved "kose"kjøring eller bråker det helt jævlif hele tiden? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg