Gå til innhold

Styling

Ranger emnet


CarinaII

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kommer ikke noe styling til denne bilen dessvere angry har en kamerat, og vi har lett som faen etter styling til den men uten hell... som da resulterer i at vi har begynt å mekke litt selv :) har bare tatt grillen til nå... :)

 

IMG_01111.jpg

 

også blir det vel universal skjørt, og sveise på noen plater under fangeren, og en catkiller og en del glassfiber ? sombrero

 

har en del bilder av styla carina II er på pcen... :) men gidder ikke uploade til forumet :) meen.. kan sikkert sende dem over msn ;)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her ei litå vinga. Har kje någen ekstra deler sjøl (alt eg har å tilby e ei orginal girkule heh), men du får prøva et bilopphuggeri. Der finne du sikkert litt. Har vore på den lokale knoxen her å plokka någen smådeler på ein krasja carinaII.

- Nissan Primera SRi 1,6

- Toyota CarinaII XL 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

du tar dem av... også sprøyte på sånn sotelakk fra biltema/bilxtra eller hvor dem nå har det til baklykter f.eks også sprayer på :) du tenker på de små på siden sant ?

 

hva med å montere 94+ mazda blinklys ? digger dem :) på min ser eg at eg bare må kutte litt større hull for at det skal passe :) dem får du hvite også :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette e då Carinaen min:

Biler010.jpg

 

Biler014.jpg

Rust på dører og i hjulbuen er fjernet, sparklet og lakkert. Vinduene er forresten sotet, må få tatt någen oppdaterte bilder snart.

 

Biler012.jpg

Sånn va fronten, har nå fjerna emblemet slik som carinaen lenger oppe;) Blei mye bedre då. Men må få gjort någe me frontfangaren, an har ein del lakkskader... Biler016.jpg

Harry klistere i vinduet er fjernet:) sorry forige eier hehe.

 

t 12 000 vil eg nå sei meg fornøyd me bilen. blah

- Nissan Primera SRi 1,6

- Toyota CarinaII XL 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår