AudiDefender Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 var en tur til Oslo i dag.. masse trafikk, så derfor ble det mye "småkjøring".. når jeg kom dit jeg skulle så kokte bilen som angry fylte på igjen frostvæske, og glemte å skru på lokket (kjøpte nytt på Jessheim Auto, 158kr !!!).. så lampa blinka som angry til jeg fikk på nytt lokk... fant ut at det var radiatorvifta som hadde stoppa.. må jeg kjøpe ny, eller finnes det en måte å fikse den på? sikringen er hel... Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 var en tur til Oslo i dag.. masse trafikk, så derfor ble det mye "småkjøring".. når jeg kom dit jeg skulle så kokte bilen som angry fylte på igjen frostvæske, og glemte å skru på lokket (kjøpte nytt på Jessheim Auto, 158kr !!!).. så lampa blinka som angry til jeg fikk på nytt lokk... fant ut at det var radiatorvifta som hadde stoppa.. må jeg kjøpe ny, eller finnes det en måte å fikse den på? sikringen er hel... Det sitter en tempføler på radiatoren, (nede på høyre side) dra av pluggen på den å sett en ledning mellom. Starter vifta så my du bytte føler. Starter den ikke, må du sjekke sikringer, og evt.sette strøm direkte på vifta å se om den fungerer. veldig enkelt feilsøking :) Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Det sitter en tempføler på radiatoren, (nede på høyre side) dra av pluggen på den å sett en ledning mellom. Starter vifta så my du bytte føler.Starter den ikke, må du sjekke sikringer, og evt.sette strøm direkte på vifta å se om den fungerer. veldig enkelt feilsøking :) fant feilen da.. nesten litt flaut men... kontakten til strømtilførselen hadde hoppa av.. så jeg satt i den igjen og stripsa godt så var alt i orden! thumpsup Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 fant feilen da.. nesten litt flaut men... kontakten til strømtilførselen hadde hoppa av.. så jeg satt i den igjen og stripsa godt så var alt i orden! thumpsup kjører du fortsatt med denna badass koblinga mi el? var nesten så vi glemte å koble den om du husker =) hehe Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 kjører du fortsatt med denna badass koblinga mi el? var nesten så vi glemte å koble den om du husker =) hehe aha! roten til alt vondt!:D neida.. for å være ærlig så har jeg egentlig aldri sjekka om radiatorvifta har vært tilkoblet.. har hatt litt "problemer" med damp fra motorommet.. så det KAN jo være en sammenheng der ja! doh Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 aha! roten til alt vondt!:D neida.. for å være ærlig så har jeg egentlig aldri sjekka om radiatorvifta har vært tilkoblet.. har hatt litt "problemer" med damp fra motorommet.. så det KAN jo være en sammenheng der ja! doh sant nok, vi testa aldri om den funka, men det var jo i kobla, og du har vel ikke kokt før nå? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 var det de greiene der som var fucked når vi dreiv å fiksa på ny fronten? *gullfisk* hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 var det de greiene der som var fucked når vi dreiv å fiksa på ny fronten? *gullfisk* hehe husker ikke helt jeg *gullfisk jeg også*:D samme d... fungerer nå iallefall! Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 husker ikke helt jeg *gullfisk jeg også*:D samme d... fungerer nå iallefall! hehe.. :P bra det da! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg