Radic Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Skulle hatt en omformer for å kjøre pc i bil. Noen som har noen anbefalinger? Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Kjøp en DC-DC inverter istedetfor en 12V-23V omformer. En omformer er både ineffektiv og kan fort gi støy. Bedre å gjøre det seint og riktig enn fort og galt.. En Opus eller CarNetix er en ypperlig løsning. Carputer.no selger Opus invertere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Skulle hatt en omformer for å kjøre pc i bil. Noen som har noen anbefalinger? Biltema. 150w kontinuerlig, 240w "peak". koster 300,- Jeg har ikke testet min noe mer enn en snartur fra stockholm og hjem, men da funket den i hvertfall fint. De har en 300w også. Den på 150 stapper du i pluggen for røyktenneren. @epifant : fordelen med en 230v inverter er at den kan brukes på alt mulig. at det er 10% effekttap har da ikke en pøkk å si når du skal lade en pc? Med en slik, er det ikke noe i veien for å kjøre en liten tv, eller et stereoanlegg eller liknende hvis man skulle få behov for det. Den saken på biltema skulle også skru seg av automatisk når spenningen ble for lav. Jeg har ikke testet om den skrur seg av tids nok til at jeg fortsatt kan starte bilen. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg