Gå til innhold

T/A 455. sjekk denne... trist da?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Står en sort trans am i en carport på nordstrand, der har den stått i hvertfall ti år uten å ha blitt startet eller flyttet, lakken flasser, dekka er flate og den er et sørgelig syn... synes det er værre, enn en bil i en skaug i statene jeg......

Jeg er jente, hva er din unnskyldning??

 

Eier: Diverse 60-70 tals Mopars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken modell? det som er dritt med den bilen, er ikke at det ER en trans am, det er at det er en SUPER-DUTY trans am (SD-455)

 

hvis du vil se trans amer som IKKE ser bra ut! sjekk denne siden!

 

http://www.tachrev.com/Web_Pages/TATraj1.html

 

er vel en 50 sider proppa fulle med trans amer der tenker jeg. det fine med denne siden i forskjell til http://www.carsinbarns.com er at mange av disse bilene er til salgs og er på vei til restaurering

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker hvilken modell, har bare sett den ett par ganger, men kan sikkert kjøre forbi der i morgen og sjekke.

Er et ektepar som mista sønnen, det var sønnens bil, så den skal bare få stå der. Jeg synes det er kjipt dog. Vet om MANGE gamle amcars som står i hager etc rundt i Oslo-øst. Bl.a 58 plymouth ( Christine-bil ), 53 chevy 2topper, en cuda (som heldigvis blir redda nå), 66 Belvedere osv....

Jeg er jente, hva er din unnskyldning??

 

Eier: Diverse 60-70 tals Mopars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå.. trist nå :( så mye sjeldne biler som står rundt om. Cudaer, Superbirder, til og med en 69daytona... At folk gjør sånt!! Dette minner meg på en bil jeg fant i sommer. En komplett, men litt nedplukket Packard Super Eight. Den ble kjørt dit den står nå som importert restaureringsobjekt, for 20 år siden. trist å se den sønderrustet, og med store snøplogskader... Og under panseret står fremdeles den store Rekke8'n:( Nevøene til eieren snakket om å bare grave den ned..

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en 61 impala som har stått i x antall år.. Er ikke så veldig ille, har store planer om å kjøpe den og restaurere.. Er en 283 Bubble top.. Det verste er at fyrn som eier den er sjef i eneller annen Amcar klubb! Og så lar han bare bilen stå og forfalle slik! Bra at faren hans er litt mer omtenksom.. Pusser ned rust og lakker over med rusthemmende... Ser litt flekktyfus ut:D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå.. trist nå :( så mye sjeldne biler som står rundt om. Cudaer, Superbirder, til og med en 69daytona... At folk gjør sånt!! Dette minner meg på en bil jeg fant i sommer. En komplett, men litt nedplukket Packard Super Eight. Den ble kjørt dit den står nå som importert restaureringsobjekt, for 20 år siden. trist å se den sønderrustet, og med store snøplogskader... Og under panseret står fremdeles den store Rekke8'n:( Nevøene til eieren snakket om å bare grave den ned..

 

Hvor i svarte så du en Superbird som står og forfaller i norge?? er det noen superbirder i hele tatt i dette landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i svarte så du en Superbird som står og forfaller i norge?? er det noen superbirder i hele tatt i dette landet?

 

 

Har du lest den topic i den første posten? ( T/A 455. sjekk denne... trist da? ) Jeg så dem på den netsiden.

 

Se her: Superbirder som forfaller i USA

 

Det i sin tur minte meg om en annen sjelden bil jeg fant i Norge. En Packard Super Eight.

 

 

Sånn ellers, er det vel 5-6 Bider i Norge? Husker å ha sett reportasjer/bilder på en av hver farge (rød, gul, grønn), en grønn med rattgir og sofa (og hemi?), og en cab (rød?). Men noen andre vet sikkert bedre en meg.

 

Edit: Hadde jeg vist om en 'Bird som stod og rusta, hadde jeg nok ikke sagt noe om det til andre.... Hente selv, ja.. :rolleyes:

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, når jeg tenker meg om har jeg vel sett flere reportasjer i div blader om denne bilen..

 

men må si meg enig med deg, skidracer, hadde aldri nevnt til noen om jeg hadde funnet en forfallende billlig bird... :)

Mener selv at dette er en utrolig flott bil, hadde vært så utrolig å hatt en :D bare gått ut i garasjen og tatt fram et par tommestokker for å måle høyden på den extreme vingen :P :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grønne har hemi : http://www.hemicuda.no/superbird.php

 

det stemmer ikke helt, for vi har to grønne her i landet, og den andre har "bare 440". Knut's har hemi og er nybygd, Thomas' har 440 og er ... skal vi si det sånn... ingen nybygd perle...

 

Thomas sin 'bird

Jeg er jente, hva er din unnskyldning??

 

Eier: Diverse 60-70 tals Mopars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår