jørn bergflødt Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Er en på forumet her som heter Martin Sandvik, som selger felger og dekk. Noen som har handlet med han?? Erfaringer, positive, negetive!! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Har kjøpt t-skjorter og skiltholdere av han, ikke no problem det. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Har kjøpt t-skjorter og skiltholdere av han, ikke no problem det. Høres bra ut, men er bare litt skeptisk på å forskuddsbetale over 10000 lissom! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Etter hva jeg har forstått er VWBUS.no rimelig seriøs... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syncro Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 "Martin VWBUS" er en av de mest seriøse "deleskafferne" du kan finne. Hilsen SYNCRO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 "Martin VWBUS" er en av de mest seriøse "deleskafferne" du kan finne.Hilsen SYNCRO Gratulerer! Ditt første innlegg! Vil nok være ønskelig å få respons med noen andre på forumet med mer erfaring enn et utsagn ifra en ukjent nyregistrert. Måtte bare nevne det. Kjenner ikke til personen, så jeg kan nok ikke uttale meg i den sammenhengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest www.vwbus.no Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Gratulerer! Ditt første innlegg!Vil nok være ønskelig å få respons med noen andre på forumet med mer erfaring enn et utsagn ifra en ukjent nyregistrert. Måtte bare nevne det. Kjenner ikke til personen, så jeg kan nok ikke uttale meg i den sammenhengen. Hvor går grensen for at en kan begynne å si at innleggene er seriøse, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Hvor går grensen for at en kan begynne å si at innleggene er seriøse, Ble bare litt irritert over at en som ikke har sagt noe som helst før, bare sier noe, uten å gi noen begrunnelse utover '...er en av de mest seriøse...'. Er jo av litt interesse å vite hvilket grunnlag denne personen har til å si det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest www.vwbus.no Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Ble bare litt irritert over at en som ikke har sagt noe som helst før, bare sier noe, uten å gi noen begrunnelse utover '...er en av de mest seriøse...'. Er jo av litt interesse å vite hvilket grunnlag denne personen har til å si det. Det finnes kansje andre forum en bare bilforumet.net , kansje andre steder en også kjøper og selger diverse deler. Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Da kunne jo vedkommende referert til dette da, så hadde en fått det sort på hvitt:) Men uansett, det var litt dumt av meg å være så 'brutal' mot Syncro. Må få beklage dette. Jeg burde nok ha tenkt litt mer før jeg la inn kommentaren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg